Direktlänk till inlägg 10 september 2008

Gamla inlägget

Av madde - 10 september 2008 01:03

Jag har inte så mycket säga, jag har absolut ingenting att göra. Har aldrig känt en sån här maktlöshet, det ekar så jävla tomt samtidigt som att det bara ryser ilska i hela kroppen. Kärleken sägs vara fin, men varför gör den då så jävla ont? Jag förstår inte.. Alla utom jag verkar bli hur lyckliga som helst, det är bara jag som står här. Helt jävla ensam och patetisk.. Jag vet så väl att det inte stämmer, men det känns så. Och jag har aldrig känt på värdelösare känsla. Och allt annat kan slänga sig iväggen, ingenting kommer någonsin bli bra, inte som det är nu.. Spelar ingen roll längre, vad som händer. Jag har redan förnedrat mig själv tillräckligt för att stanna på den nivå jag är på nu. Man ska aledrig sparka på någon som ligger sägs det, men det värsta är att en spark skulle inte ens kännas. Ett hopp skulle inte göra mig något, ett kniv hugg skulle inte röra mig alls. På något sätt känns det som om att jag förtjänar att vara där jag är nu, men någonstans säger det att det är så jävla fel. För jag borde inte vara här, men som det känns nu så orkar jag inte resa mig. Jag vill inte resa mig, jag kommer ligga här och ruttna till döds. Det är jag, jag och mitt svarta hål. Det sviker mig aldrig, hur mycket jag än gråter, hur ostadigt jag än står, hur mycket jag än ramlar och hur mycket jag än hatar.. För jag hatar verkligen, mer än någon annan som det känns nu. Jag har aldrig hatat så mycket och älskat på samma gång. Men det sägs ju som så, att ibland är gränsen mellan kärlek och hat verkligen hårfin. Och det hårstrået gick av den dagen jag ställde mig på det, och jag har aldrig ångrat så mycket att jag inte kollade vart jag gick………..


Now Im back to what I knew before you

Somehow the city doesnt look the same

Id give my life for one more night

Of having you here to hold me tight; oh, please

Take me there again


And I remember how you loved me

Time was all we had until the day we said goodbye

I remember every moment of those endless summer nights

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 8 maj 2009 02:09

ny blogg; www.madd3lito.blogg.se    

Av madde - 13 januari 2009 20:16

Ditt äldsta hångel?23Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i?2Vad tycker du om kärlek?Sometimes it sucks När kramade du någon sist?Idag, Nelliepellie Saknar du någon speciell person?JaHar du svårt för att bli kär?Mjaa.Vem kysste/hånglade du med...

Av madde - 9 januari 2009 00:46

Jag sitter här, ont i örat och i ländryggen. Men det har blivit som en del av mitt liv nuförtiden så nu stör det mig inte riktigt lika mycket som förr. Att vara halvdöv och gå som en räka bekommer mig inte alls. Jag bryr mig inte längre, det får gå h...

Av madde - 9 januari 2009 00:43

Jag är ledsen. Jag är glad. Jag är arg. Jag är förstörd. Jag är ful. Jag är bitter. Jag är frustrerad. Jag är nervös. Jag hatar mig själv. Jag är äcklig. Jag är negativ. Jag är idiot. Jag är efterbliven. Jag är dum i huvudet. Jag är stel. Jag är kall...

Av madde - 5 januari 2009 20:23

I'm holding on your rope,Got me ten feet off the groundI'm hearin what you say but I just can't make a soundYou tell me that you need meThen you go and cut me down, but waitYou tell me that you're sorryDidn't think I'd turn ar...

Presentation

Omröstning

Är min blogg intressant?
 Nej, fett tråkig!!
 Ja!
 Skriv om något annat också

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards