Alla inlägg den 18 november 2008

Av madde - 18 november 2008 14:04

Det ekar tomhet, själen skriker och det mesta gör ont. Varför ska det vara såhär? När är det min tur att må bra?.. Medans jag springer för att glömma det som är bakom mig så fäller mitt förflutna krokben på mig och skriker i mitt öra och påminner mig hur allt var förr. Jag orkar inte lyssna, det sliter mitt inre i flera tusen delar och jag blöder. Kan det inte bara låta mig va? Jag har lidit mitt, jag behöver inge mer nu. Medans såren värker sitter jag och baddar dom med salt.  Som sagt, det går åt helvete med allt......


Dagens Snabba

Humör: Less

Utseende: Ja, ska snart duscha. Så vet ej

Känsla: ARRGGGG!

Sugen på: Jadu..

Dagens måste: Absolut inget

Dagens sämsta: Allt

Längtar efter: Sååå mycket

Saknar: =(

Dagens faktum: I cant make you love me

Dagens låt: Nick Cave - Idiot prayer

Presentation

Omröstning

Är min blogg intressant?
 Nej, fett tråkig!!
 Ja!
 Skriv om något annat också

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards