Alla inlägg den 18 oktober 2007

Av madde - 18 oktober 2007 17:13

Jag har lärt mig nu att man ska inte lita på folk. Man blir bara sviken.. Jag hoppades så mycket att det skulle vara på riktigt, men det var inte så. Jag gjorde mig själv till en idiot igen, jag är så jävla dum.... Jag hade precis lärt mig att älska igen, och jag föll pladask. Lurad och äcklig

inget är längre på riktigt



Snacka om ett riktigt bakslag, en spark i sidan när man redan ligger ner. Nu orkar jag inge mer, och jag vill inge mer. Det här är bara för mycket! Gränsen på kärlek och hat är hårfin. Så jag undrar nu, älskar jag verkligen dig eller är det rent hat jag känner? Jag är förvirrad och vill kräkas.. Jag trodde aldrig det här om dig, men nu har jag fått det svart på vitt. Du älskar inte mig, och jag kommer aldrig bli någon speciell för dig.. Ingenting är längre på riktigt, jag har lärt mig det nu. Kärlek är bara skit, och svek. Massa svek! Men känslan av att vara ensam kvar. Är någonting som speglar mina sämsta val...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är min blogg intressant?
 Nej, fett tråkig!!
 Ja!
 Skriv om något annat också

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards