Alla inlägg den 29 oktober 2007

Av madde - 29 oktober 2007 13:48

 Snacka om att folk måste ha ett fruktansvärt tråkigt liv eftersom dom ens har energi att lägga sig i andras. Det är då helt jävla otroligt! :S Nej, för mig är ni alla likadana. Med andra ord, pissfittor! Yeeeess.. Då sitter man här, och retar upp sig på folk idag igen. När ska det här ta slut då? Alltså, vad är det som saknas om man ska ljuga om sådana saker? Herregud! Kan inte minnas sist jag inte retade upp mig på folk för deras skitsnack och deras oerhört tråkiga liv. Skaffa er ett intresse som är värt att kalla för intresse för fan! Kom att tänka på nu, min blogg måste vara den tråkigaste på hela internet. En bitter människas tankar och ord, hell yeah. Men så vitt jag vet så är det några som följer den troget och inte gnäller :P Förövrigt så mår jag hyfsat, för ovanlighetensskull. Allt känns så mycket bättre sen jag var borta, visst är jag osäker. Men det är väl sånt som hör till när man har mått bra en stund och sen har allt rasat. Samma visa om och om igen, då tillhör osäkerhet den biten också kan jag gissa på :) En sak har jag lärt mig iallafall, man ska inte glömma vart man kommer i från och vad som har gjort en till den människa man är idag. "My scars remind me that the past is real" Det är inget jag kan komma undan, men det kan knappast bli så illa igen. Jag lär mig att leva, det går sakta. Men det går framåt. Heja mig!  Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sminka mig och sedan pussa på min sötnos som är så vacker då han sover :)


Dagens snabba


Humör: Irriterad

Utseende: Sovkläder

Känsla: Osäker

Sugen på: Inget

Dagens måste: Vika tvätt

Dagens sämsta: Vika tvätt

Längtar efter: Massa saker

Saknar: Ett normalt liv

Dagens faktum: Sköt dig själv och skit i andra

Dagens låt: Takida - Reason to cry

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är min blogg intressant?
 Nej, fett tråkig!!
 Ja!
 Skriv om något annat också

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards