Alla inlägg den 26 oktober 2007

Av madde - 26 oktober 2007 12:53

Morgonstund har guld i mun ^^ Längesedan jag var vaken den här tiden faktiskt. Och för eran information så klev jag upp 11. Som pappa sa "vart ska jag rita korset?" Så nu sitter man här, i en bitter ensamhet och sminkar sig och kollar på våra bästa år (som jag har blivit torsk på) medans Tommy sover. Har inga planer inför kvällen, men det finns faktiskt någonting jag vill göra. Och vad, vet jag inte. Kanske ta sig en öl eller fler? Det skulle inte sitta helt fel faktiskt. Måste hämta ut trosorna på posten som jag beställt också, fett coola! Haha. Nej nu ska jag sminka klart mig, duscha kroppen, fika något och väcka min fina ögonsten som sover så sött ;P


Dagens snabba

Humör: Sarkastisk

Utseende: Smink och kläder?

Känsla: Pirrig

Sugen på: ***  :D

Dagens måste: Inget speciellt

Dagens sämsta: Inget speciellt

Längtar efter: Othello och mina 08or

Saknar: Massvis

Dagens faktum: Jag föddes till stjärna men kommer dö som legend! ^^

Dagens låt: Tracy chapman - talkin' bout a revolution



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är min blogg intressant?
 Nej, fett tråkig!!
 Ja!
 Skriv om något annat också

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards