Alla inlägg den 21 januari 2008

Av madde - 21 januari 2008 16:38

Jadå, då sitter man hemma och plugga på körkortet, jag var mer erfaren än vad jag trodde.. Är man bäst så är man, inget man kan rå för ;) Har varit hos pappa idag efter sjukhuset, block somnade på soffan och vaknade vid 14.00 Klev upp och drack kaffe och ringde och surrade lite med Carro, sen gick jag till ica och mötte upp mamma. Köpte cola och pan pizza, så nu sitter man här. Och gruvar sig för tiden jag ska vara uppe på sjukhuset i morgon och på torsdag, kl: 08.00 Hur ska jag klara det? Jag som jämt är trött... På onsdag kommer hjärta hem också, känns som om det var evigheter sen jag såg han fast det var vid 4 i morse innan han åkte.. Mår faktiskt rätt hyfsat med tanke på omständigheterna, still going strong! Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe och fortsätta med körkortet så jag kan ta det någongång :)



Adjökeeeeeens....




Av madde - 21 januari 2008 01:16

Vill så gärna berätta för dig hur jag känner, men något sätter stopp.. Därför är jag så jävla feg och säger det här. Att ord kan faktiskt inte beskriva känslan jag känner varje gång du är nära, natten kanske inte slutade så bra. Men jag har aldrig uppskattat att du har hållt om mig så mycket och att du sa alla saker du sa.. Jag älskar dej hjärtat

Presentation

Omröstning

Är min blogg intressant?
 Nej, fett tråkig!!
 Ja!
 Skriv om något annat också

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards