Direktlänk till inlägg 16 oktober 2007

Ojdå..

Av madde - 16 oktober 2007 10:36

Kid rock ft. Sheryl crow - I put your picture away
"Lord I wonder if I'll ever change my ways"


Det var längesedan jag var uppe såhär tidigt, om det inte var så att jag inte har sovit på hela natten och pinat mig fram till dessa timmar. Nej nu har jag faktiskt sovit, och jag är fortfarande trött som fan. Men jag tänker inte gå och lägga mig, för jag måste verkligen vända tillbaks på dygnen nu när jag ska börja i skolan igen. Och jag längtar verkligen inte :S Nej en kopp kaffe på det här så blir det folk av mig också ;) Drömde något jag inte alls ville drömma, och med min tur så blir det nog på riktigt. Det fattas bara det, ett till hugg i ryggen när jag redan ligger ner. Dumma tanke, lämna mig i fred.. Någon dag denna vecka, eller iallafall denna månad ska jag till Mr. Myten och provsjunga lite. Om jag törs dvs, men som sagt. Det kan ju inte gå mer än åt helvete, eller? Snart är det 18 års dagen också, inte heller så stor längtan till den heller konstigt nog. Jag vill inte bli äldre, det räcker nu. Om bekymmer är som dom har varit nu när man varit yngre, hur blir dom då när man blir äldre? Jag längtar inte efter att känna efter.. Det enda jag vill ha då är mina närmastes närhet och existens. Och ni falska idioter som kallar er mina vänner kan enbart stoppa in huvudet i arslet och försvinna. Hur orkar ni vara så jävla dramatiska och olojala? Jag har fått nog av er nu, i can do it on my own..


If it makes you happy, it can't be that bad.

If it makes you happy, then why the hell are you so sad?




Nu finns det inget kvar längre som är värt att leva för. Allt känns så värdelöst och hopplöst, meningslösa liv. Varför ska jag behöva bevisa varje gång att jag inte ljuger? Räcker det inte med mitt ord? Jag är så trött och matt i hela kroppen, människor. Vad är det för jävla påhitt? Jag vill att allting ska vara okej igen, som det var när jag var 13 och livet lekte. Sedan 14 års ålder har allting rasat för mig, när ska jag få bli glad egentligen? Jag orkar inte mer, jag vill inte mer nu..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 8 maj 2009 02:09

ny blogg; www.madd3lito.blogg.se    

Av madde - 13 januari 2009 20:16

Ditt äldsta hångel?23Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i?2Vad tycker du om kärlek?Sometimes it sucks När kramade du någon sist?Idag, Nelliepellie Saknar du någon speciell person?JaHar du svårt för att bli kär?Mjaa.Vem kysste/hånglade du med...

Av madde - 9 januari 2009 00:46

Jag sitter här, ont i örat och i ländryggen. Men det har blivit som en del av mitt liv nuförtiden så nu stör det mig inte riktigt lika mycket som förr. Att vara halvdöv och gå som en räka bekommer mig inte alls. Jag bryr mig inte längre, det får gå h...

Av madde - 9 januari 2009 00:43

Jag är ledsen. Jag är glad. Jag är arg. Jag är förstörd. Jag är ful. Jag är bitter. Jag är frustrerad. Jag är nervös. Jag hatar mig själv. Jag är äcklig. Jag är negativ. Jag är idiot. Jag är efterbliven. Jag är dum i huvudet. Jag är stel. Jag är kall...

Av madde - 5 januari 2009 20:23

I'm holding on your rope,Got me ten feet off the groundI'm hearin what you say but I just can't make a soundYou tell me that you need meThen you go and cut me down, but waitYou tell me that you're sorryDidn't think I'd turn ar...

Presentation

Omröstning

Är min blogg intressant?
 Nej, fett tråkig!!
 Ja!
 Skriv om något annat också

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards