Alla inlägg den 5 december 2007

Av madde - 5 december 2007 12:33

Ohhh, ensamhet är inte min starka sida alls. Men vad gör man nu.. Sitter här och känner sig ensamast i världen, patetiskt nog. Att en människa kan göra så att det känns så, så fort han/hon går utan för dörren. Bara tanken att jag ska vara utan dig en vecka får mig att vilja skrika. Det har aldrig varit så, det är väl därför. Och jag kan säga, det känns inte bra alls :( Nej fy.. Och förövrigt så måste jag bara säga hur trött jag är på folk som inte kan sköta sig själv och skita i andra. Vad i helvete har ni med mitt liv att göra överhuvudtaget och känner ni mig? Sköt er själv, oroa mig inte över mitt liv bara för att ni själv saknar ett.


Dagens Snabba


Humör: Deprimerad

Utseende: Myskläder

Känsla: Ensam

Sugen på: Något roligt

Dagens måste: Inget

Dagens sämsta: Allt

Längtar efter: Sommaren

Saknar: Tommy, sjukt men sant

Dagens faktum: Sköt dig själv och skit i andra

Dagens låt: Sister Hazel - Your Winter




Presentation

Omröstning

Är min blogg intressant?
 Nej, fett tråkig!!
 Ja!
 Skriv om något annat också

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards