Alla inlägg den 9 november 2007

Av madde - 9 november 2007 15:43

24 dagar kvar tills man är 18 då.. Och jag längtar inte. Helt otroligt!
Allt känns fortfarande som ett grymt dåligt skämt, och jag kan inte förstå hur folk bara kan försvinna och aldrig mer komma tillbaka. Jag kommer aldrig förstå. Igår umgicks jag med Sandra och drack lite kaffe och surrade allmänt, trevligt som fan! Och i morse när jag vaknade upptäckte jag detta äckliga väder som gör mig väldigt deprimerad, jag hatar snö! Hade tänkt att dricka någon öl, men icke.. Vädret fick mig att tappa lusten totalt, finns det något värre än att frysa och bli blöt om fötterna? Icke sa nicke.. Och förövrigt, ni som tror sig vara mina vänner och bryr sig bara när jag mår dåligt och inte annars kan dra arslet baklänges i djupsnön. Ni är så fruktansvärt nyfikna! Det passar bra att vara vän när man mår dåligt, men inte annars. Stick och gör världen en tjänst, dö! Jag behöver inte er..


Dagens Snabba

Humör: Less

Utseende: Jeans Och tunika

Känsla: Bitter

Sugen på: Något roligt

Dagens måste: Inget

Dagens sämsta: Allt

Längtar efter: Sommaren

Saknar: Allt

Dagens faktum: Bara döda fiskar flyter med strömmen

Dagens låt: 3 doors down - whem i'm gone

Presentation

Omröstning

Är min blogg intressant?
 Nej, fett tråkig!!
 Ja!
 Skriv om något annat också

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards