Alla inlägg den 12 november 2007

Av madde - 12 november 2007 14:29

Lev hårt, dö ung och lämna ett vackert lik..
Det passar inte in nu egentligen, eftersom det som har hänt har faktiskt hänt. Men jag tycker det är bra sagt... Åter igen till mitt tråkiga liv, jag gör fan ingenting om dagarna. Jag sover, kliver upp, röker, borstar tänderna, tar mig en kopp kaffe och åker bil. Samma visa om och om igen, ge mig ett liv förfan. Var ut i helgen, med Sandra och Hälen. Kul som fan de, förutom att det hade gått en vecka i fredags och vi var ut och tände alla ljus som slocknat och borstade bort snön från alla blommor och brev. Jag kan inte förstå att det är sant, men under fredags natten kom jag på att du är faktiskt borta på riktigt. Jag började gråta och skaka, fan Christine.. Jag tänker på dig, sov så gott hjärtat! Inget kommer mer bli som förr..

Presentation

Omröstning

Är min blogg intressant?
 Nej, fett tråkig!!
 Ja!
 Skriv om något annat också

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards