Direktlänk till inlägg 8 november 2007

Fuck it

Av madde - 8 november 2007 02:20

Nu är jag där igen, på den hårfina gränsen på att bryta ihop...Jag och min dumma magkänsla. Jag har känt på mig ända sen jag vaknade att det skulle hända något som skulle få mig att bli arg eller ledsen, och det gjorde det. Jag önskar verkligen att den känslan kunde gå bort varje gång jag vet att det kommer hända något. För den känslan går varken att ignorera eller bara glömma bort, utan den skaver och gör en orolig tills det som ska hända brister ut. Och folk snackar "efter regn kommer solsken" Vilket jävla solsken? Ni är totalt brända och iq befriade. Jag har inte sett skymten av ett jävla solsken, det är bara så svart det kan bli. Så långt ögat når, så ta det där jävla solskenet och stoppa upp det i rektum. Jag tror inte på lycka, man ska inte hoppas på lycka. För då blir man ändå bara sviken.. Jag hatar denna deprimerande känsla, det känns som om jag ska dö. Och jag hoppas verkligen att jag gör det, för jag har lärt mig nu. Ingenting är på riktigt.... Det som är, är. Frågan är ju bara om man orkar med det överhuvudtaget, eller om man bara kastar in handduken som alla andra fega jävlar och bara gör ett slut på det här själv? Val och kval.. Det är då man vet, om det är som dom säger att det finns ett liv efter döden hur många det är som verkligen bryr sig. Som det är nu så tror jag ärligt att inte en enda skulle fälla en tår, om dom skulle göra det så tycker jag fan att dom ska ta vara på chansen att vara lojal och bara vara allmänt snäll nu. För en dag kan det vara försent, och då hoppas jag era fittor att ni ångrar er. För den dagen finns jag inte mer. Och den dagen är den dagen jag aldrig mer kommer tillbaka..



Nattens snabba


Humör: Deprimerad

Utseende: Trosor T-tröja

Känsla: Dödslängtan

Sugen på: Inget

Dagens måste: Inget

Dagens sämsta: Inget

Längtar efter: Någon som bryr sig

Saknar: Ett normalt liv

Dagens faktum: This world was not made for people like me..

Dagens låt: Völund smed - Stanna kvar



14:40

Ingen är på ens nivå, ingen kan vara så liten som jag är just nu. Smutsiga och äckliga känsla. Det finns bara en massa tvivel som driver mig till vansinne.. Ingen stimulans alls i kroppen, det är helt värdelöst. Jag trodde faktiskt att jag betydde mer för dig. Men det är just vad man är, en fis i rymden. Varför stannar du om det inte passar? Jag orkar inte mer.. Kom hem från minnesstunden för ett tag sedan, jag kan fortfarande inte tro att det är sant. Jag kan inte föreställa mig att du aldrig mer kommer tillbaka, det får mig att gå i bitar. Jag hoppas du sover gott nu Kickan!



Dagens Snabba


Humör: Deprimerad/arg

Utseende: Jeans Och T-tröja

Känsla: Depression

Sugen på: Inget

Dagens måste: Inget

Dagens sämsta: Allt

Längtar efter: Någon som älskar mig på riktigt

Saknar: Allt

Dagens faktum: I'm gonna die alone

Dagens låt: Lita Ford &Ozzy Osbourne_Close My Eyes Forever


 
 
Ingen bild

sigrid

8 november 2007 20:10

det kommer ordna sig madde, ta en dag i taget..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 8 maj 2009 02:09

ny blogg; www.madd3lito.blogg.se    

Av madde - 13 januari 2009 20:16

Ditt äldsta hångel?23Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i?2Vad tycker du om kärlek?Sometimes it sucks När kramade du någon sist?Idag, Nelliepellie Saknar du någon speciell person?JaHar du svårt för att bli kär?Mjaa.Vem kysste/hånglade du med...

Av madde - 9 januari 2009 00:46

Jag sitter här, ont i örat och i ländryggen. Men det har blivit som en del av mitt liv nuförtiden så nu stör det mig inte riktigt lika mycket som förr. Att vara halvdöv och gå som en räka bekommer mig inte alls. Jag bryr mig inte längre, det får gå h...

Av madde - 9 januari 2009 00:43

Jag är ledsen. Jag är glad. Jag är arg. Jag är förstörd. Jag är ful. Jag är bitter. Jag är frustrerad. Jag är nervös. Jag hatar mig själv. Jag är äcklig. Jag är negativ. Jag är idiot. Jag är efterbliven. Jag är dum i huvudet. Jag är stel. Jag är kall...

Av madde - 5 januari 2009 20:23

I'm holding on your rope,Got me ten feet off the groundI'm hearin what you say but I just can't make a soundYou tell me that you need meThen you go and cut me down, but waitYou tell me that you're sorryDidn't think I'd turn ar...

Presentation

Omröstning

Är min blogg intressant?
 Nej, fett tråkig!!
 Ja!
 Skriv om något annat också

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards