Alla inlägg under november 2007

Av madde - 1 november 2007 14:31

Yes, då sitter man här nyduschad och har tok ont i örat? :S Fattar inte vad som händer riktigt med min kropp ibland. Idag blir det förhoppningsvis en till tatuering, den 9e. Det börjar bli mycket nu, me like! :) Har beslutsångest mellan att skriva "Rock N Roll" i svanken, eller skriva någonstans "What you see is what you get. Nothing more, nothing less" Tänk tänk tänk... Dock inte min starka sida. Och efter den förhoppningsvis efterlängtade tatueringen blir av så blir det dona i lokalen med älskling. Suprise, suprise. Jag är värdelös på överraskningar. Jag måste bara berätta om min goda gärning igår, jag räddade stackarn!!! Vi skulle ge ormen en andra mus, och jag har haft den musen i bur i snart två dagar. Och jag tyckte så synd om stackarn när han sprang runt runt med ormen efter sig. Han eller hon såg skräck slagen ut, så Tommy fick öppna så jag kunde ta ut den lilla musen och stoppa tillbaka den i buren, jag är en bra människa trots allt. Om man bortser från att jag pajade ormens fest måltid, hon kanske var riktigt sugen på den där söta musen och kanske var riktigt hungrig. Men det kan hon ha, det är min mus nu!  :D

Presentation

Omröstning

Är min blogg intressant?
 Nej, fett tråkig!!
 Ja!
 Skriv om något annat också

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards